Esraliiii ağrı yapmıyo demişti bize ebe hiç bi krem falanda sürdürmedi sürekle böyle iltihap gibi oldu sonra kurudu sonra tekrar oldu kızımda hiç böyle olmamıştı bende telaşlandım sizin gibi her gittiğimde tekrar tekrar söyledim hatta merak etme düzelicek dedi öyle de oldu