Esraliiii Kızım 4 aylık aşısı yani koldan olan asi kanamis baya çukur olmuş şimdi 6 aylık olduk ama iyileşmesi gerekmez miydi bugün üzerini değiştirirken farkettim gecede çok ağladı yarın sağlık ocağına goturucem unutmuşum ama diğer cocukalrinda olmadı hic
Ba_momss Esraliiii üstte kalsın bacım bilemedim. Şu an 4.ay aşısına baktım kızarık normal beyzanın kolu
hunilimom Deletedmom_30 iltihap degil bu aşının tuttuğunu gösterir kendiliğinden geçiyor siz ellemeyin sıkmayın Esraliiii
1Pinkrose Esraliiii oğlum 11 aylık hatta 2 haftaya 1 yaşına girecek hala kolunda bu serüven devam edio doktor normal olduğunu söyledi
Deletedmom_30 hunilimom aşı kanamiş ama benm oğlumun da şid biraz ve mor ben gecen hafta götürdüğümde sordum asi tuttugu icin boyle dedi krem verdi eger iltihap akarsa krem kullan dedi ben bildigimi soyledm 🙆
hunilimom Deletedmom_30 senin ki küçüktü sanırım yanlış hatırlamıyorsam 3-4 aylık olması lazım benim kızın 6. Ayında oldu bana sa ellemememi felan söylediler krem verdiler mi hatırlamıyorum 🌸
alcang Esraliiii hiç bi şekilde dokunmayın sağlık ocağına söyleyin benim oğlumda o aşının tamamen yok olması nerdeyse 1 seneyi buldu
Esraliiii alcang hadi ya gerçekten mi ağrı yapiyodur değil mi anlamiyorm ki dilinden diğer ccklarinda oldu ama böyle olmadilar
alcang Esraliiii ağrı yapmıyo demişti bize ebe hiç bi krem falanda sürdürmedi sürekle böyle iltihap gibi oldu sonra kurudu sonra tekrar oldu kızımda hiç böyle olmamıştı bende telaşlandım sizin gibi her gittiğimde tekrar tekrar söyledim hatta merak etme düzelicek dedi öyle de oldu