ilkimmm Liyaannes-i her arayışımda adınıza kargo yok diyorlardı, sonra fatura kesildi ama ürün gelmedi henüz dediler (1 hafta önce takip numarasını satıcı fotoğraf atmıştı) bugün kargodan mesaj geldi yola çıktı diye.
Sedanur124 Liyaannes-i cevap vermedi ki hala takip numarası bekliyorum sözde atıcak sanmıyorum kargoya verdiğini
Liyaannes-i Sedanur124 2 nisana kadar tüm kargolar çıkacakmıl öyle yazmış sonra Kargo verilmeyecekmiş
Sedanur124 Liyaannes-i gördüm bende onu ama bilmiyorum ya valla doğum memlekette olucağı için geldim eve gelicek kargo ama teslim alamayacağım onun hatası ben ona söyledim böyle böyle bir durum var diye
Liyaannes-i Sedanur124 kargoya vermiş mi ürünü vermişse siz şubeyi arayıp adres değişikliği yapabilir sinsiz diye biliyorum
dilak ilkimmm bana ısrarla kargoda olduğunu söylüyor ama kargo olmadığını neye inanacağım şaşırdım 31 aralıkta sipariş vermiştim
ilkimmm dilak eksik yok ama istediğim ürün değil de başka bir model geldi. Ben waffle pikeli bir şey istemiştim ama dışı düz bir kumaş içi farklı bir desen geldi. Daha önce para iadesi yapmıştı o yüzden değişimle uğraşmak istemedim
ilkimmm dilak kargoya verilince mesaj geliyor ya, bende 2 aya yakın bekledim, kargoya verdim deniyordu hep, daha geçenlerde kargodan mesaj geldi, onca beklemeye rağmen keşke istediğim model gelseydi içimde ukte kaldı
dilak ilkimmm benimde para iademi yaptı ürünümü göndereceğim dddi kargoda dedi ama bir mesaj gelmedi şimdi ücretini ödediniz mi yoksa
ilkimmm dilak daha önce beni arayıp 2 kez kargomun geri döndüğünü söyledi kargodan hasar parasını zaten alacakmış, ibanınızı gönderin parayı iade edip ürünü hediye ediyorum size dedi
ozzgeeee ilkimmm gelen falan yok . O gün kargo takip aticam dedi atmadı ama ben zannettim kargoya verdi ama vermemiş . PTT den gelicek dediğimde başka kargoymus unutmuşum bile . Arıyoruz acmiyo mesaj atıyoruz cevap yok 45 gün oldu. 1 Nisan’da gene yazdım . sizin kargo hasarlı dönen kargolardan 2 nisana kadar hepsini teslim edicez dedi ( bizim siparişin kargo tarafından hasar görüp geri döndüğünü o gün öğrenebildik 45 günde yani ) almayın kesinlikle herkese de söyleyin insanlar mağdur oluyo . Açsa teli gerektiği gibi konusucam ama açmıyor hamile halimle strese grdim zaten erken doğum riski var sanırım nişanım bile geldi . Ama bizim ne üründen ne kadından ses yok.