Tugba98 asla alışveriş yapmayın derim herkese burdan Bn 3 ay bekledim asla gönderim yapmadılar bu arada sürekli yazdım ürünlerim ne zaman gelir yolda, kargoda, dediler o kargo hiç gelmedi tekrar yazdığımda da tersleyerek konuştu hep salak kadın sonra eşim girdi devreye onunlada Bi kibar konuşuyor beyefendicim imkanı yok öyle bir şey olamaz hemen ilgileniyorum diye kibar kibar konuştu eşimde aylarca eşim yazıyor onu hep terslediniz şimdi ne değişti hakkımız haram olsun dedi ürünleri bu saatten sonra istemiyorum dedi paramızı da oyaladı eşimle Bi kaçgün baskı yaptık da öyle gönderdi biraz uzun yazdım ama kimsenin parasının çöpe gitmesini istemem kolay kazanılmıyor sonuçta