Oyku3005 Mrvysnn benim kızım 8 mayısa bile kalmıcak herhalde erken gelecek gibi hiseddiyorm bi pürüz çıkartacak 😄 yaramaz ve inadız şimdiden😊😄
Edadrmz Oyku3005 günümüz aynıymış 🥰 biz bütün kıyafetleri yıkadık ütüledik dün bitti yarında dolabına yerleştiricez inşallah sonrası bi hastane çantasını hazırlamak kaldı canım😊
eylulsmommm Oyku3005 bende benimki 42. Haftaya kadar beklicekmiş givi hissediyorum rahat gibi benşmki içerde
Suleermz Oyku3005 32+3 um yıkadım kıyafetleri yarın ütü yapicam benimde şampuan tarak gibi ufak malzemelerim eksik ay başında da onları alacağım 😇
Tugbabuglem58 eylulsmommm bende 31+6yim herseyini yikadim utuledim cantami hazirladim bence nisani beklemeden yapin her an hersey olabilir ve hazir olmasi daha iyi dahada agirlasmadan
eylulsmommm Tugbabuglem58 taşınma durumu vs var o yüzden daha net bir şey almadım beşik bile diyebilirim. Bir de eşimin görevinden dolayı sürekli merkeze gidemiyorum zor oluyor benim için 🥲
Edadrmz Oyku3005 yıkaması kurutup ütülemesi 4 gün sürdü canım ütüyü parça parça yaptık ama sırt ağrılarım başladı çünkü halledersin sende 🥰
eylulsmommm Oyku3005 benim kızımda bana çekerse doğumda 42. Haftaya yakın gelir ben 41. Haftada doğmuşum 🤭 annem öıkaramadık seni der hep konu açılınca 😂
linamom Oyku3005 canım aynıyız 32+5 benim doğum şekli daha belli değil normal istiyorum ama bakalm hayırlısı. Ben bu haftasonu düşünüyorum kıyafetleri yıkamayı çünkü ağırlaşmaya başladım ilerki haftalarda daha zor olur gibi
Oyku3005 Edadrmz eşim traktörü tamircisi malum kıyafetler yağlı oluyor günlüklerle ayrı yıkıyorum tabi ama illaki yağ kalıntısı makinede kalıyordu kıyafetlere de geçermi acaba
eylulsmommm Oyku3005 mark temizleyici var ya onla temizle ve kalgon at mis gibi olur makinen. Öyle at içine sinmezse