Oyku3005 32 haftalık diyelim. Nezaman kıyafetleri yıkayıp ütülediniz benim doğumum doktor 8 mayısa verdi? Nezaman başlayayım😊şuanlık kıyafetleri hazır emzik biberon hazır beşik kanguru ana kucağı filan hazır şampuanı hazır bitek geriye bez küvet filan kaldı başka eksiğimiz varmı acaba daha neler almayım😊
Tugceelanaz Oyku3005 Aynı haftadayız neden 8 mayıs sezeryan tarihi mi sizinki :) ? Geriye kalanlarıda alır hastane çantasını kapatırdım . Küvet, bez , islak mendil , kendiniz için pijama , terlik, göğüs pedi+kremı, hasta bezi vs 😍
aysnrsvs Oyku3005 32+5 haftalığım bir kismini yıkadım utuledim bir kısmı beni bekliyor hazırlayıp koyulsa kenara çok iyi olur ütüyü dün yaptım fenalık geçirdim sıcaktan
Oyku3005 Tugceelanaz son adet tarihiniz kaç acaba 😊 işte sadece küvet bez ıslak mendil benim takımım terliğim filan bi tek onlar kaldı sanki tamamlanmıcak gibi hissediyorum 😄
Oyku3005 ipekveatlas sezeryan istediğim için😊 normal doğum olsa 21 mayıs olabilir bide şansıma 8 mayıs düğün var napsam 9 mayısa mı ertelesem 😄😄😄
Oyku3005 aysnrsvs zaten narinlerde yıkıcam da 15 dakikalık filan beyazları filan ayırdınızmı peki? Çok az beyazım varda o yüzden soruyorum bide sıvı deterjanım var nasıl yapacağız sıvı deterjan la yumoşu😊
eylulsmommm Benimki de şuan 31+6 ama 26 mayıs diyor doktorum normal doğum büyük ihtimalle benim. Ondan mı kaynaklı sizin sezeryan mı olucak ☺️ ben daha başlamadım desem yeri Nisan ortası halletmeyi dişünüyorum hepsini 🤭
Oyku3005 eylulsmommm evet sezeryan düşünyorum ya ben günden güne değişik oluyorum kızım okadar durmuyor ki bişi yapıp erken gelecek hissediyorum😄
Tugbabuglem58 eylulsmommm bende 31+6yim herseyini yikadim utuledim cantami hazirladim bence nisani beklemeden yapin her an hersey olabilir ve hazir olmasi daha iyi dahada agirlasmadan
Mrvysnn AYNIyız ben bşaladım yıkadım ütüledim dolabına yerleştirdim hastane çantamıda hazırladım ufak eksiklerim var sadece artık sırtım agrıyor biran önce yapmak en iyisi doktorum en geç 20-23 mayısa kadar beklerim normal dogum istiyorum bakalım oğluşum ne zaman gelmek isterse artık
Oyku3005 Mrvysnn benim kızım 8 mayısa bile kalmıcak herhalde erken gelecek gibi hiseddiyorm bi pürüz çıkartacak 😄 yaramaz ve inadız şimdiden😊😄
eylulsmommm Oyku3005 bende benimki 42. Haftaya kadar beklicekmiş givi hissediyorum rahat gibi benşmki içerde