Happyangel Dygkce he saat 10 gibi dimi bnm yol uzak olduğu için anca 11 gibi yetiştiyrm en erken geldiğimd de doktordan rica et sıra diyo doktor verirse artık
Happyangel Dygkce yok maalesef bugün doktordan geldim aynı doktora bi tane Hasta sezaryen 1200 tl vermiş
Happyangel Dygkce bende istanbuldan Giresun’a geldim ama bu sene tekrar başka şehire gidicem inşAllaj
Dygkce MuratSevcanKoyutrk o zaman gördüğüm sendin ☺ Bende kayınpederimi getirmiştim maşallah cinsiyet nedir
MuratSevcanKoyutrk Dygkce yaaa ben resmnı goremıyorum o yuzden tanıyamadm belkıde gormustrm bende eger ınstgrmn falan varsa eklesene 😇 cınsytı erkek 👶🏻