Dygkce Happyangel 37+2 yim canım İlk 4 ay kent hastanesine gittim ondan sonra Kadın Doğum hastanesine geçtim güzel bir doktora denk geldim çok şükür bu haftaya kadar geldik ☺
Happyangel Dygkce bnde ilk önce Giresun kadın doğum Şebnem Alanya tosuna gidiyordum cok yoğun sınavları vs oldupu için 2 ay randevu almadım ve çok da güzel ilgi göstermedi şimdi ise kent hastamesımde Uğur beye gdyrm
Dygkce Happyangel Uğur beydi benim doktorumda ☺ Kadın Doğumda da Mehmet Albayrak var ben ona gidiyorum işte şimdi çok memnunum cinsiyeti belli oldumu bebişin
Happyangel Dygkce evet canım kız 🙂aynı doktormuş muane ücretleri çok yüksek ama iyi bi doktor Uğur Deniz türel bnde şu düşğk tehlikem geçsin tekrar diğer hastaneye dönebilirim bu sefer tercihim sizin doktorumuz olur hemen not alım adını🙂
Dygkce Happyangel ay benimde kızım olucak Allah'ın izniyle ☺☺ evet bide soru sormaya bile gitsem ücret ödüyordum o yüzden devlete geçtim ki devlette bir kaç kere yattım odaları felan çok güzel özeldekilerden daha büyük ferah baya ilgili hemşireleri
Dygkce Happyangel yaşadığım zamanlar oldu ama muayene sırası aldım sabah gidip öyle muayene oldum bir kaç kere
Dygkce Happyangel aşşağıda kayıt yaptığın yerde sabahtan sıra alırsan oluyo denk gelmişsindir Zaten muayene sırası 10 felan gibi düşüyor ekrana
Happyangel Dygkce he saat 10 gibi dimi bnm yol uzak olduğu için anca 11 gibi yetiştiyrm en erken geldiğimd de doktordan rica et sıra diyo doktor verirse artık