hills geçen hafta bende de oldu karnımın üst kısmında yani mide me doğru toplasiyodu sanki bebek karnım acayip sertti sanki yirtilcakmis gibi hissediyodum acile gittim nst de sanci cıktı serum yedim sizde bi gidin isterseniz sancılar durmazsa doğumunuz başlayabilir benim doktorum öyle demişti