HZE Kızlar riskli gebelik geçiyorum. Şu an 35. Haftadayız doktor 37ye kadar bekletmeye çalışıyor, 37 olunca hemen alacağım dedi. Erken mi 37? Bu haftada doğuran anneler neler yaşadınız?
kadertanrikolu HZE bugün 37 haftalık oldum ve sancılarım cıktı nst de doktor her an gelebilir dedi durdurmaya gerek yok dedi genelde 36.haftadan sonra bebek gelişimi tamamlanmış oluyor o yüzden sıkma hiç canını erken kavuşmak istiyor annesine hayırla gelsin insallh kuzum ❣🤲
Saelif HZE normalde 38 de aliyolar sezeryana 2 ci dogumlarda bende 35 haftamdayim 38 de alir insallah sagsalim kucana alalim cocuklarimizi 🤲🤲
Gzm23 HZE canım doktorun senln için neyi uygun gördü ise onu yap doktoruna güven 37 kötü bir hafta değil Emin ol zaten bekleme olayı olsa doktor seni bekletirdi dediğim gibi hiç endişe Etme haftan çok iyi sıkıntı yapma kendine bunu bebeğini kucağına alacağın anları düşün o zman rahatlarsın 😇🤗😘🌸💕
Dunyammf HZE bendede vardı canım hiç birşey yapmadım bugün doktor normal dedi şaşırdım bende bol su tüket dedi
Gzm23 kadertanrikolu canım bir şey soracağım Ben de 36+3 haftalığım nst de az sancım çıktı yakın zaman da doğum mu olur yoksa az sancı doğuma daha var mı ilk hamileliğim o yüzden nasıl olacak bilmiyorum?
yarenaygk34 37+4 de suyum geldi normal doğum yaptım benim bebeğim 6 gün küvezde kaldı ikinciye hamileyim doktoruma sordum bu da erken mi olur falan diye aslında 35 de doğup küveze girmeyen var sezaryen olup girmeyen var seninlki biraz şansızlık olmuş dedi kafana takma dedi falan
yineyenidenanneoluyorum7 yarenaygk34 35+6 da suyum geldi erken dogum oldu cok sukur kuveze girmedi sans bide bebegn kilosu falanda cok onemli
Yigitinannesiyim HZE 34+3 şuan benim 37+1de doktorum sezeryana alacak prematürelik bitmiş oluyor şekerim olduğu için uygun bir zaman olmasa zaten doktorum önermezdi diye düşünüyorum
kartanesi02 HZE canım bende şeker yüksekliği enfeksiyon ve su fazlalığı vardı 37+1de acil sezeryana alındım 2500 gram doğdu çok şükür hiç bi sağlık sorunu yaşamadık hiç korkma bundada 37+5 için gün aldık pazartesi inşallah sezeryanım var 36 dan sonra bi sıkıntı küveze girme sorunu olmuyor gelişimi de normal ilerliyorsa sıkıntı etme erken değil
Melek1111 kartanesi02 Acaba ultrasonda söyledikleri kilo ile aynı mı doğdu bebeğiniz .Benim bebeğim de 37 haftalık ters olduğu için sezeryan olacak
kartanesi02 Melek1111 yok doğumdan 2 gün önce gitmiştim kontrole 2800 demişti doğduğunda 2500 dü ama çok şükür güzel gelişti çabuk toparladı sadece anne sütü alarak benimki doğum pozisyonundaydı ama çatı dardı doğum sancılarıda başlayınca direk sezeryana alındım
kartanesi02 Melek1111 yok 2. Gün geldi ilk gün hastahanede mama verdiler bizde her ihtimale karşı mama aldık ama sadece eve geldiğim gün verdim oda çok az içiyor zaten 2. Gün hemen geldi bi daha mama vermedim mama vericek olursanız kaşık yada şırınga tercih edin ben öyle yaptım sütünüz gelene kadar
AyseEB 37.hafta ile 42.hafta arasında doğan bebekler zamanında doğum olarak değerlendiriliyor literatüre göre. Doktorunuz en iyisini bilecektir sizin için
user124578 HZE riskli durumunuz varsa çok erken değil gelişimi tamamlanmış oluyor geriye kilo alımı kalıyor anne karnında tehlikeye girmektense dışarıda alır kalan kilosunu
Sblbngl HZE cevremde 35 haftada dogum yapıp küveze girmeden normal dogum gibi olan var sıkıntı olabileceğini düşünmüyorum.