Edalimm ilacını duzenli kullanırsan hemen düşüyor canim zaten, ben 3 yıldır kullanıyorum bazen 50lik bazen 25lik veriyor her ay gidiyorum kontrole.bu sure de 2 defa gebelik oluştu ama kan pihtilasmasindan kaybettim . Korkma gebe kalmaya engel değil duzene girdikten sonra