1.5 yildir evliyim beş ay boyunca hiç bir tedavi yada doktora gitmedim 5 aydan sonra doktora gittim hiç bir şeyimin olmadığını söyledi 2 ay sonra polikistik over olduğunu söyledi bunun önemli olmadığını guatr nın yüksek olduğu için bunu düşürmem gerektiğini söyledi rahim filmi çektirdim gerekli olan her şey yaptım ama guatrım yüksek olduğu için hamile kalmamam gerektiğini söyledi doktor ve şu an adet olunca kanamam çok az oluyor Ve ben de bu yüzden canımı Çok sıkıyorum ne yapmam gerektiğini de hiç bilmiyorum