esmerbomba amin inşallah canım 🤲🏻 ben normalde özele gidiyorum geçen hafta iki hafta geri çıkti bebeğim 35 haftaya uyumlu demişti ama bebek gayet iyi sadece minyon olacak gibi demişti ordaki doktorum , bugün de devlet hastanesinde kontrole gittim yine aynı 35 haftayla uyumlu çıkıyor bebek zayıf dedi ve özeldekine göre kilosu dahada düşük çıktı beklemenin manası yok bence doğum yapmalısın dedi ve çok üzüldüm iki gün sonrada özelde randevum var tekrar ordaki doktorum ne diyecek bakalım 😓😞