esmerbomba canım hiç üzülme bazen ne yapsakta olmuyor benimde hep kilosu az ilk kızımda öyleydi 37 haftada 2400 gözüküyordu sezaryene alındım 2720 gram doğdu yani senin anlayacağın ultrason hatalarıda oluyor hele şuanki kızım geçen hafta 35 haftalıkta 2085 gram çıktı yemediğim şeyde kalmadı hep ben kilo alıyorum bebek 150-180 gram anca alıyor
Ben günlük muz yumurta et 2 bardak süt 2 kase yoğurt kaşar ceviz çerez her şeyi denedim ama yok hatta doktora saydım sen böyle besleniyorsan 4 kilo doğurman gerekti dedi demek senle ilgisi yok minyon bi bebek yapısı bu kadar dedi bu hafta saldım kafama göre yedim yarın kontrol var bakalım ne olmuş yani senin anlayacağın sağlıklı olsun varsın zayıf olsun