bigunanneolucak https://imgyukle.com/i/E86sPI Kızlar test 3 gündür aynı cıkıyor. Klomen kullandıktan sonraki ovülasyonla takip yapanlar ne zaman yumurtlama gördünüz bi kaç gün once baya bi sancım falanda vardı 🥺 siz ne zaman yumurtlama gördünüz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻
bigunanneolucak bigunanneolucak @denizmanzarasi canım seninle daha once konuşmuştuk hatırlar mısın bilmem ama çatlama iğnesi kullanmıştık. Sen doktor kontrolünde 17 mm de testin bu şekilde cıkmıştı galiba yanlış mı hatırlıyorum 🙏🏻
Mucizebb bigunanneolucak Bn sbah aksam klmn aldim. Adetin ilk gununu de sayarsk iki gn koyu cizgi gordum 27 28 subat yani 1 marta catlama oldu. 15 marta kan verdi mynlis hatrlamiyorsm oyle hamilelgiimi ogrendim
Mucizebb bigunanneolucak Bnmde hap bitikten 7. Ve 8 gn yumurtlma. Oldu yani adetin ilk gununu de sayarsk 16 yumurtlma 17 catlama oldu
denizmanzarasi bigunanneolucak canım merhaba , kaç olduğunu hatırlamıyorum ama büyümüştü yumurtam ve silik çıkıyordu testte onu hatırlıyorum 🥰
bigunanneolucak Mucizebb hala umut bar yaniii 🙏🏻 Allahım bana da nasip etsin🥰 canım sıkıkıyor olmicak diye ama daha zaman var galiba olması için