seda_seda93 Anneler gebelik sekeri cıkan oldu mu diyete basladım gayet güzel gidiyordu düşmüştü fakat dünden beri düsüremiyorum doktor böyle giderse insülin baslayacagım diyor kullanan oldu mu nasıl oluyor bu süreç lütfen yardım edin 😪
Yigitinannesiyim seda_seda93 Ben insülin kullanıyorum 7. Haftadan beri hemde şuan 34+3üm insülin verirse de korkacak bir şey inan yok ignesi ince oluyor bende morluk yaptı sadece bebeğim için dayanıyorum
Ceycey22 seda_seda93 korkmayın insülin kötü birşey değil. Ben şeker hastasıyım zaten gebeliğimle birlikte insülin başladık hiç acı vs olmuyor. Tabi ki yediklerime içtiklerine dikkat ediyorum ve hergün yürüyüş yapıyorum. Siz elinizden geleni yapın moralinizi hiç bozmayın emin olun herşey yoluna giriyor ❤️
guldenkvnc93 seda_seda93 Ben bugun şeker yüklemesi yaptırdım 50 mg içene kadar illallah geldi çok kötüydü gerçekten. Sonuç açlık kan şekeri 84. Yüklemeden sonra 126 çıktı çok şükür.
seda_seda93 Yigitinannesiyim cok gecmiş olsun insallah saglıcakla kucagınıza alırsınız yavrunuzu ❤️ peki İğne nerden yapılıyor birde diyete devam mı? Ben bir de oksapar iğne kullanıyorum kan sulandırıcı 😪
Villanelle Ben diyet yapıyorum, çok aşırı dikkat ettiğim için yükselmiyor hiç. Bunda istikrar önemli, bir kere kaçırınca gerisi geliyor maalesef
Pztf93 Villanelle Diyet programınız mı var. Ben bazen nasıl beslenmeliyim bilemiyorum. Habire yeşillik yoğurt ayran vs yiyorum😑
Seri-2735 Bende diyet yapıyorum hatta harfiyen uyuyorum ama hiç düşmüyor muhtemelen insülin başlıcaklar çok korkuyorum bebeğime bisey olmasından
seda_seda93 Seri-2735 malesef diyet yeterli olmayınca insülin baslıyorlarmıs Allah yardımcımız olsun yavrularımıza bir sey olmasında
Nahirep Seri-2735 neler yiyip neler yemiyorsunuz ben 20 haftalıgım şeker testi yapmadım ama ağzımda kuruluk çok oluyor yemekten sonra yorgunluk idrara sık çıkma bir haftadır beyaz ekmek yemiyorum kepek ve çavdar tüketiyorum oda günde üç dilim şekerli ürünler tüketmiyorum pirinç patates yemiyorum meyve olarak yeşil elma kivi arada bi tane kuru kayısı hurma atıyorum ağzıma çok şeker isteği olunca
Nahirep Seri-2735 sağlık ocağında açlık şekerim 74 çıkmıştı daha şeker yüklemesi yapmadım yarın tokluk şekerime bakıcam tedirginim
cihandurumerve seda_seda93 bende şeker yükleme yaptırmak istemiyorum doktorum şeker ölçüm cihazıyla aç tok ölçüm yapmamı söyledi. Siz kaç gün ard arda ölçüm yaptınız? Birde değerleriniz yüksek çıktı o şekilde mi şeker olduğunu anladınız? Değerleriniz nasıldı diyetten önce
Ceycey22 seda_seda93 bence çok takılmayın ❤️ 140 ı geçmesin diyorlar ama bazen yükseliyor bende doktoruma sordum yediğin şeylerin kalorisi hergün farklı yükseler bilir ama genel olarak 140 ın altında tutmaya çalışın
seda_seda93 Nahirep kuruluk Halsizlik seker belirtisi aynı zamanda uykuda yapıyor aslında yedikleriniz güzel doktoruna danısıp birlikte yol izlemek cok önemli