dorukkusumunannesi rabbim hayirlisini versin canim sanada insallah. Bende dedigin gibi ikiz erkek bebeklerime isim soyluyordum kucagima veriyorlardi ben sedyede oturuyordum bu sekilde 2 3 kez gördüm sonra test yaptim adetimden once hamile oldugumu ögrenmistim..
Simdi 10 haftalik hamileyim yine hamile oldugumu bilmezken erkek bebek gördüm esime mavi battaniyeleri veriyordum al bunlari arabaya koy dogum yarin bir gün gelir hazırlıklı olalim diyordum.
Sonra mr girmek icin kan verdim ve tesadüf adetime 4 gun varken hamile oldugumu ogrenmistim.
Bakalim 2 3 hafta sonra cinsiyeti öğrenirim iki teste girince insallah hayirlisi olsun ama ben kizim olacagini düşünüyorum suanda.