mucizemizibekliyoruzz Ben de devit-3 kullanıyorum, ailemizde bir uzman tıbbi genetik doktoru var, Doğum yapalı 2 ay oldu, ben kullandığım ilaçları ona sordum, ben de kullandım dedi, bence doktorların görüş farklılığı bu, kanıtlanmış bir zararı Yoktur. Yoksa bir doktor öyle değip bir doktor öyle demezdi, diye düşünüyorum.