Mervekaraalp Merhaba anneler 😊 30 haftalık hamileyim doktorum bana devit-3 damla verdi kullanmakta kararsızım. Aranızda kullanan var mı ? Kullanıyorsanız doktorunuz ne için verdi ?
mucizemizibekliyoruzz Mervekaraalp ben 3. Ayım bittikten sonra başladım kullanmaya. Neden kullanmayasın ki yani sonuçta D vitamini bi zararı yok. Bebek ve senin için sağlıklı bişey hatta sağlık ocakları ücretsiz bile veriyor
Betus93 Mervekaraalp ben ictim bobrek tasi olusturdu. Onun yuzunden bebegim erken doguma suruklendi ameliyat oldum. Megerse kalsiyum gecisinde sikinti oluyormus. Demek benim de bunye musaitmis😏
nesoo12 Mervekaraalp canım vitamin sonucta ilac degil ki dogumdan sonra bebegınede kullancaksın doktorun ne dediyse onu yap
muhteriz İlacın prospektusunde hamilelikte kullanılması uygun değildir yazıyor. Doktor bana da verdi ve bunu görünce kullanmayı bıraktım başka bir ilaç istedim. Burdan eczacı bir arkadaş devit3’ün ağır olduğunu bebeklerde zihinsel sorunlara bile yol açtığını söylemişti hatta
Minikheyecan Devit3 içinde paraben var. Bebeginize de vermeyin bence kullanmayın da. Eczanelerde biraz daha pahalı ama parabensiz d vitamini damlası var ben onlardan aldım hekimimimn tavsiyesiyle. Sizde bi araştırın derim.
Minikheyecan mucizemizibekliyoruzz bak araştır internetten bence. Devlet hast verdi özel profa gittim hayır kullanma onu oaraben cok zararlı parabensiz markalardan birini tercih et dedi
Deryanur Mervekaraalp vitamin icin benim bildigim kullanmani oneririm onu kullanmadan doktorum hic gelisimi onde kilosu iyi olmus demiyordu ama suan 34 haftaligim kilosu 2 kilo 256 gram onu kullandigim icin olabilir belki
Mervekaraalp Bi de bana tahlil falan yapmadı bebeğimim kilosu haftasına göre 150 gram eksikmiş o yüzden verdi
Gozdealpu Ben bebeğime devit 3 kullanıyorum. Yorumlar korkuttu beni. Kusması arttı pazartesi doktora gideceğim. Coregan parabenli mi?
muhteriz Doktorun dediğini yapalım diyoruz da artık her doktora da güvenemiyorum ben şahsen. Özele gidiyorum güya ilgililer daha bir ilacın içeriğini düşünerek yazmayan doktora sinirleniyorum açıkçası. Paraben içermeyen ve güvenilir bir marka d vitamini önerebilir misiniz?
IlaydaOrhanKopuz Mervekaraalp ben kullanıyorum güneşten alabilceğim d vitaminim biraz düşük o yüzden verdi doktorum.dışarı çuktığın günler kullanma dedi 20 dk güneş görmem yeterliymiş.dışarı çıkmadığım günler 9 damla kullanıyorum.