Aysekalkan Nasaearth hahha😂😂başa ben geçeyim ozaman tüm kadınlar bundan böle 30hafta doğuracak diyeyeyim ana kraliçe öle yapıyor diyem bari😂😂😂🤗
Aysekalkan Aysekalkan Çin’de öle ya başkan ne yaparsa halıda ona uymak zorunda ben 30da diguruyom HP ortanca 32bir tek
Efulim- 26 mart bizimde ama hala gelesi yok dün kontrol vardı doktor rahim ağzında yumuşama var dedi nst de biraz sancım çıkıyor yarın sabah suni sancı ile destekleyerek doğumu başlatcak öyle söyledi doktorum 😌
Greyandpink CemileBG baya araştırdım aslında ama hayırlısı diyelim ya.. benim siyatik ağrım var o mahvediyor 2 gündür canima tak etti yuruyemiyorum bile:(
Yaseminmrv Nasaearth Pazartesi ye kadar bekleyeceğim gelmezse gideyim suni ile başlatsınlar inşallah sezaryene gerek kalmaz