Greyandpink CemileBG benim 39+2, 3 gün önce 1 2 cm açıklık var dedi dr ama sancı Nişan su vs hiçbir şey yok.. yarın tekrar kontrol var artık muhtemelen suni sancı vs olabilir mi sorusunu sorucam dayanamıyorum 😅
CemileBG Mrvsmt2502 birkaç gün daha var az daha bekleyin belki gelir ben bekliyom artık bugun oolur yarın olur diye
Nasaearth CemileBG açıklık yumuşama vs bir şey var mı peki bebek kanalda mı ? Bunlar olunca insan biraz daha umutlanıyo bende yokta
Aysekalkan Hay maşallah 40hafta bize hayal 32 gosrek yeter diyorum benim hep erken doğar 33hic gormedimde
Nasaearth Aysekalkan 33 erken tabii sağlıklı olsunda 😓 40 da çok fazla bezdim hamilelik süresinin kısalması lazım burdan cumhurbaşkanına sesleniyorum 😁😁
Yaseminmrv Yarın tam 40 doluyor ama hiç tık yok kanalda da değil doktor istersen pazartesi gel suniyle deneyelim dedi bilmiyorum kararsızım
Nasaearth Yaseminmrv gerçekten öyle çok şükür hamileliğim zor geçmedi benim ama artık doğsun istiyorum sen neye karar verdin sezaryen düşünüyor musun
Yaseminmrv Nasaearth Pazartesi ye kadar bekleyeceğim gelmezse gideyim suni ile başlatsınlar inşallah sezaryene gerek kalmaz
Aysekalkan Nasaearth hahha😂😂başa ben geçeyim ozaman tüm kadınlar bundan böle 30hafta doğuracak diyeyeyim ana kraliçe öle yapıyor diyem bari😂😂😂🤗