Fatmacglr sancılarım oluyor belim de kasığım da ama geçince rahat bir nefes alıyorum korkudan bugün kontrolüm var 34 oldum 38de çatı muayenesi yapicam ona göre karar veririz ama gidişat sezeryan demişti doktorum hamileyken tansiyon hastaligim olustu belki bu sebepten soyledi bugün korktuğumu ve geçen gece sancım olduğu için hastaneye gittik nstye bağladılar hersey normaldi suyum geliyormu diye kontrol etti hemşire bir alet ile okadar canım acıdı ki normal doğum yapamayacağıma karar verdim korkularım doğru çıktı sanki bakalım doktorumuz bugün ne soyleyecek😊🙏🥰