Mercimek2 Kızlar bu dönemde çok yorgun ve uykusuzum tekrar eden burun tıkanıklığı nefes alma problemi gece uykusu uyuyamama resmen geceleri olsun istemiyorum sizlerde durum nasil
samila Mercimek2 valla gece uykum neden yoo bilmiyorum ama gündüzleri bol bol uyuyorum ağrım sızım vs yok ama gece uyuyasım gelmiyor 🙈 burnunuz için peteklere kaseyle su koyun nem yapsınlar çok iyi geliyor
Sinoooom Mercimek2 33’den bildiriyorum bebeğimin aşırı haraketli olmasından imkanı yok uyuyamıyorum uyutmuyor baskılarından uyumak mümkün değil vallahi uykuya şimdiden hasret kaldık doğunca napcaz
Yigitinannesiyim Mercimek2 Bende gece uykusu uyuyamıyorum kendi kendimi zorla uyuttum saat 5e kadar dün de 4e kadar uyutmuştum 1 saat kardayım diyorum😁
Maya26 Mercimek2 34+5 koku tat alamıyorum burnum tıkalı geceleri uyuyamıyorum sabaha kadar lavaboya çıkıyorum sabahlarıda erkenden hortluyorum ve aşırı ağrılarım var çok zorlanıyorum 😢
Mercimek2 samila gündüzlerde çok uyuyabilen biri değilim ama artık bende gündüzleri uyucam geceler zehir oluyor cunkuuu😁🤷♀️
Mercimek2 Sinoooom valla bunlar şimdiden böyleyse yandikkk sanırsam ki vücut kendini doğum sonrası için uykusuzluğa hazırlıyor bir an önce doğurup yüz üstü uzanıp uyumak istyorummm 😁🙏
ahmetinoznuru Sinoooom staj yaptırıyor bebişler ben de öyle uyanıp hareketlerini doya doya hissetmeye çalışıyorum bugün gece hiç hissetmedim diye sabah korkudan hastaneye gitmeyi bile düşündüm nasıl alıştıysam🤦🏼♀️ Şimdi diyorum sen tekme at kıpırda ben uykusuz kalmaya razıyım sağlıklı olsunlar da 🙏🏻
samila Mercimek2 öyle tatlı öyle güzel geliyorki bide ben evden çalışıyorum kaçamak yapmak daha zevkli 😅
Kubrailkan Ben eşimi ise yollamaya kalktım bıraksalar valla deliksiz uyurdum 34.hafta benimde 😅😅🙊 gündüz de her gün gelmiyor uykum ama.bazi günler resmen kafamı kaldıramıyorum 🤤 suanlik tek sıkıntım kusmam tekrar başladı 💆🏻♀️
Mercimek2 Kubrailkan ay ne kadar güzel ilk 3 ayımda bende yataktan kafamı kaldıramıyordum şimdi yatağa sokamıyorum kendimi yatak odası boğuyor koltukta uyuyorum çocuk doğmadan adamı iyice bıraktık valla sırf 2. Çocuğu bu 9 ay geçen çileli hamilelikten dolayı istemeyebilirim😏
Medine94 Bende 33 haftamdayım ama horul horul uyuyorum sadece tuvalete ve yanlarım ağrıdığı için kalkıyorum onun haricinde sabah yediye kadar uyurum bebeğim de hiç rahatsız etmez yedi de babamızı işe yollamak için hep beraber uyanırız 😂
Fatmacglr 34+4 deyim ama gece gündüz uyuyamıyorum çocuk hiç durmuyo iştahım yok midem bulanıyo hamile değilde hastayım sanki bi anca doğsun diyorum sonra pişman oluyorum çünkü sezeryandan çok aşırı korkuyorum 🙈
ogretmenanneyimm Fatmacglr benimde aşırı korkum var ilk doğum olacak ve vücudum anesteziye çok dirençli dişimi çektirirken bile 2 şırınga igne yapiyor doktor😁🤣
Mercimek2 Maya26 sen tam olarak benim kader ortamınsın 😊 allah yardımcımız olsun bacim belki çok sakin kizanlarimiz olurda doğumdan sonra dinleniriz
Barannbebek Mercimek2 Progestan sağolsun içtikten sonra bayılıyorum, yoksa uyuyamazdim bende muhtemelen. Göbek kaşıntısı mahvetti beni kızarıyor kabarıyor böyle kuru kuru yara olmuş gibi, çatlak gibi değil anlamadım ama inşallah doğumdan sonra geçer 🤲
Yigitinannesiyim Barannbebek Ay doktorum geçen kontrolümde çatlaklarımı gördü dedi ki karnına bir şey sürmüyor musun dedim sürüyorum laf olsun diye sürüyorsun pehlivan gibi yaglanacaksin dedi 🤣🤣🤣 Belki siz de suruyorsunuzdur da ondandır gerildikçe derim benim de kaşınıyor 😁
Mercimek2 Barannbebek 34. Haftada hala progestan mi kullaniyorusnuz sebebi nedir bende kullandım ama biraktim
Barannbebek Yigitinannesiyim valla bildiğin pehlivan gibi yaglaniyorum ama nafile 🤦🤦 yeni de değil 4. Ayimdan beri. Çatlak umrumda değil artık çatlayacaksa da çatlasın yeterki kaşınmasın 😭
Mercimek2 Barannbebek benimde gecen ay çatlakların başladı alt karin bölgemde çok var ama hiç kaşınma olmadı
Hamisannee Mercimek2 biz de 34. Haftadayiz ara ara sırt ağrısı oluyor onun dışında çok şükür iyiyiz 🥰😌
Fatmacglr ogretmenanneyimm benim ikinci doğumun ama ilki 8 yıl önceydi erken doğumda alelacele oldu genel anestezi noldugunu anlamamştm uyandığımda karnım var mı yok mu diye bakıyodum 😄 Ama şimdi öyle bi korkuyorum ki ağla ağla bi hal oldum artık ağlamaktan doğurcam 😃 Bende sizin gibi dikiş aldırmak mı aman Allahım 🙈
ogretmenanneyimm Fatmacglr sancılarım oluyor belim de kasığım da ama geçince rahat bir nefes alıyorum korkudan bugün kontrolüm var 34 oldum 38de çatı muayenesi yapicam ona göre karar veririz ama gidişat sezeryan demişti doktorum hamileyken tansiyon hastaligim olustu belki bu sebepten soyledi bugün korktuğumu ve geçen gece sancım olduğu için hastaneye gittik nstye bağladılar hersey normaldi suyum geliyormu diye kontrol etti hemşire bir alet ile okadar canım acıdı ki normal doğum yapamayacağıma karar verdim korkularım doğru çıktı sanki bakalım doktorumuz bugün ne soyleyecek😊🙏🥰
Zeynokus Mercimek2 34+0 selam :) valla bi agrim yok ama dediginiz givi gece birseyler oluyor uyuyamiyorum aslaa ve artık ağırlaştıgimi hissediyorum iyice yuruken vs. Bakalim saglikla gelsinler serklajli oldugum icin sanirim sezeryan olucak benim 🤔
Barannbebek Mercimek2 geçmeyen kasılmalarımdan ötürü 🤷 bugün kontrole gittim nidilatı kesti ama Progestan devam dedi