anneolmakzoramagulusuyeter kuzum gebelik yok diyenler gibi düşünmüyorum erken gebelik testi çok yanıltıcı oluyor ama kest testte gebelik yoksa hiçbir şekilde silik bile çıkmıyor yani ben 2 ay önce korunuyordum ama suphelendim yapayım dedim negatif çıktı 1 gün beklettim biraz bile silik çıkmadı ama hamileyken adetime 5 gün kala yapmıştım negatif gibi görünüyordu iki saat bekleyince siliklesmisti adetime 1 gün kala tekrarlamistim ikinci cizgi kopkoyu olmustu tabi boş gebelik oldu kürtaj oldum şuan üzerinden 6 ay geçti şimdi yine hamilelik var gibi düşünüyorum 5 gün var adetime yani iki gün kala kaset test yapacam bana göre sende de gebelik var ama daha çok yeni gibi sen yine testi tekrarla yine silik olursa vardır bence