Benimde böyleydi silik olma sebebi gün içinde fazla su tütkertiğiö içindi sabah ilk idrarla yaptım sonraki gün daha netti ben hamile olduğumu kanda öğrendikten sonra kaset test almıştım bu arada saçma gelecek ama tek çizgi çok üzmüştü çift görmek için yaptım dediğim gibi ilk idrar olmadığı için hamile olmama rağmen silikti inşallah gönlüne göre olur canım 🙏❤️