Nulu evet doktorumda aynısını söyledi bize 3kere kontrol etti farklı cihazlada baktı sonuc aynı cıktı. O yuzden 10gün daha bekleyelim dedi. Bu sürede neler olucak yine konsuuruz dedi. İşte pazartesi gidicez bakalım ne dicek. Artk cok zorlanmaya başladım doktorumda bnde normal istiyoduk aslnda ama son care olursa riske atmıcam 🤷🏼♀️