Rmyskrkus ama anladığım şu ki eğer sağlıklı besleniyosanız ve dikkatli olduğunuz halde bebeğinizin kilosu fazlaysa niçin üzerinize alınıyosunuz ki...ve bana direk saçmalamışsın diye yazıyosunuz...?? Bunu demeye hakkınız var mıydı sizce???neyse haddinden fazla uzadı bu mevzu...
Ben bilsem benim yorumun memleket meselesi olacak inanın asla yazmazdım ama bildiğim şeyler üzerine verdiğim eğitimler üzerine genel bi yorum yazdım ama gördüm ki herkeste bi kilo takıntısı var...eğer beslenmeden tamamen bağımsız olsa bebek kilosu gebelik şekeri, anneye verilen vitaminler vs konuları bu kadar önemser mi sizce hekimler tabiki hayır...ayrıca yorumum genel evet ama kimseye saldırmadım ben aksine bir sürü kişi direk yorumuma saçma bilmem ne diyerek bana saldırdı...her yazdığımızı derinlemesine açıklamak veya herkesin anlayacağı şekilde yazmak zorunda diiliz anlayan anlasın yeter:)) çünkü burda o kadar farklı bakış açısına sahip insan var ki; herkesin anlayacağı şekilde ve uslupta yazmaya imkan yok malesef...ama bi daha asla mı asla ortaya laf etmem hatta laf etmem, şurda doğumuma 15 gün kalmış elim yoruldu açıklama yapmaktan ALLAHtan geceleri uyuyamıyorum da vaktim var:))...o yüzden herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum...hayırlı geceler...