Nulu teşekkür ederim bu nazik yorumunuz için, malesef direk bana saldırdıkları ve yorumuma saçma dedikleri için bu şekilde cevaplar yazdım...insanların birbirlerine fikirlerini dikte etmeye çalışmaları beni çok geriyo çünkü herkesin bi fikri var ve herkes istediğini yaşamakta özgür....bakın bunların yaptığı da bi çeşit mahalle baskısı,,,farklı veya onların fikri dışında bişey söylediğiniz an hemen afaroz ediyolar veya sizin yanlış düşündüğünüzü kanıtlamaya çalışıyolar...halbuki bu hayatta her insan her bünye her bebek bambaşka...her ne kadar genel doğrular olsa da herkes yaşadığı hamileliği bilir ve tecrübe eder...benim ilk yorumu o şekilde ortaya yazmamın sebebi de gerçekten başından beri bebek kilosuna o kadar takıyo ki insanlar,,sırf bebek kilo alsın diyi birbirlerine dünya kadar tavsiye de bulunuyolar ve ben gerçekten annelerin sağlıksız beslenmesine, bebeklerinin kilolarıyla övünmelerine, bunu bi marifet gibi anlatmalarına, sırf bebeklerinin kilolarını millete göstermek adına post açıp bebeğinin kilosu iyi olduğu doktor sağlıklı dediği halde ego tatmini için "ayy bebeğim şu haftada şu kilo ayy az mı kızlar" bilmem ne şeklindeki muhabbetlere gerçekten sinir oluyorum...yani o kadar yanlış ki karşılaştırma yapmak...bi post vardı çünkü hatırlar mısınız bilmiyorum,, hamile bi arkadaş bebeğinin kilosu az diye burdakilerin tavsiyesiyle kaşara ve muza yüklenmiş ve haddinden fazla yemiş ( çünkü herkes kaşar ye muz ye bebek kilo alsın gibi saçma şeyler yazdığı için sürekli ki herşeyin fazlası zarar) kolesterolü tavan yapmış ve hastanelik olmuştu ve burda post açmıştı aman ha sakın haddinden fazla yemeyin diye...yani demem o ki sağlıklı dengeli beslenmek lazım, gerisi nasip işi...RABBim hepimizin evlatlarına hayırlı sağlıklı ömürler versin inşALLAH....