nsilam Yarin sabah suni sanciyla alacak doktor kizlar beklemekmi daha iyi bu sekildemi kafam Cok karisti
Mama12 nsilam kaç haftalık oldun? Ben sabah 41+0 olucam, yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor çok merak ediyorum
Mama12 Ssmom ben de doktordayım şu an nst’ye bağlıyım ama sancı falan çıkmadı bekliyorum. Bakalım doktor ne diyecek
nsilam 40+1 bugun 9 da hastaneye yaticaktim suni sanciyla baslicaktik fakat sabah 5 te suyum geldi acilmam yok ama hastanede bekliyorum
Mama12 Ssmom bana da öyle dedi çarşamba gel tekrar bakalım olmazsa sezaryene alırız çarşamba günü dedi. Suyum azmış ama hayati durumda değilmiş biraz daha bekliyorum. İnşallah doğum gerçekleşir çarşambaya kadar
karat 39+2yiz bizde nişanım da suyum da gelmedi ara ara yalancı sancılar var o kadar cuma gününe kadar gelmezse cuma günü doktor randevusu var nasıl bir yol izleyeceğimize bakacağız😊