Ssmom sen konuşup ikna edebilirsin belki. Eğer kalp atışları ve suyun iyiyse biraz daha bekleyebilir miyiz diye sorabilirsin. Ben dün 41+3’te doğum yapan birini gördüm de ondan biraz cesaretlendim açıkçası 😅
Eğer her şey iyiyse bekleyebiliriz, bebişler geleceği zamanı kendileri seçmeli bence