Rdvanaysem Nagos folik asitte kullanıyordum progestanda kullanıyordum 12. Haftada bıraktım sürekli ilk Aydan beri kullandığım corasprin var 12. Haftadan sonrada d3 ve Demir ilacına başladım. Hap aynı kilodayım sadece karnım büyüyor ve vücudum zayıflıyor anlamadım ☺️
Kumral60 Nagos ayniyiz canim bende 16 haftaligim 2 kilo eksi ile devam ediyorum. Gece cok hamur turune girme protein agirlikli beslen ideal sekilde alirsin kilo.
Yasminadem Ben 4. Aydan beri kullanıyorum şu an 7 aylık hamileyim ve 5 kilo aldım o şekilde bakacak olursak kan ilaçları da kilo yapıyor bence biraz vücutlarımızla alakalı kilo durumlarımız
Buskat Nagos kilo yaptığını sanmıyorum belki iştah açtığı doğrudur o yüzden gece yatmadan içiyorum. Karbonhidrat yerine protein ağırlıklı beslenirseniz kilo yapacağını sanmam.
Yenianneyimmm Nagos bana da doktor elevit yazmış ama kullanmadım içeriğini bilmiyorum önceden sağlık ocağının bana verdiği decaviti kullandım normalde hiç hap kullanmam mecburiyetten biraz kullandım rahatsız olduğum için bıraktım
Aybikee Nagos evet kilo yapıyor doktor 2 günde 1 e düşürmüştü benimkini. Bir de çok vitamin kullanmak bebeği çok büyütüyor dışarıdan fazla almamak lazım diyor uzmanlar
MerveTuranTzn Nagos elevıt kullanıyordum decavıte gectım. Evet doğru domuz 🐖 jelatını var ıcınde firmada yalanlamadı. Onun yerıne saglık bakanlıgının kendı verdıgı decavıtı kullanın
Totuu Nagos vallah ben kullaniyorum ama ne ishtah artimi ne de kilo artishi hiss etmedim.kabizlik falan da yok.bence bunlarin hic biri kabizlikla alakali durum degil,hepsi bizim beslenmemizle alakali