Nazlilkin Nagos doktor bana da yazmisdi onu bas agrisi verdi birakdim.icinde vitaminler cok kilo yapa bilir.ama normal zaten kilo alinmasi hamilelikte
Ladess Nagos iştah açıyor normal olarakda kilo alınıyor asla kullanmam ,efamom kullandım şuan 35.hafta onuda bıraktım sadwcw magnezyum alıyorum
Rdvanaysem Nagos ben hamileliğim ilk ayından beri kullanıyorum şimdi 4 aylık olduk ama migdemi çok bulandırıyor bende bıraktım doktora söyledim o da o zaman kullanma dedi. Ben kilo almadım tam tersi kilo verdim ilaçtan değildir büyük ihtimalle ☺️
Minikanne06 Glitter nası anlıyosan öyle neticeye bak domuz katkısı varmış içersen afiyet olsun. Falga geçmeye ne meraklı bi ergen kesimsiniz bi kaçınız hadi by.
Glitter Minikanne06 cok komiksin. Icinde domuz var denmez ona, domuz jelatiniyle kaplanmis denir. Saglik bakanliginin da onay verdigi bir takviye.
Onurkaan Elevitin sarı yerleri var ya hapın dış kısmı orada domuz jelatini diye bir şey varmış . Ben de çok şaşırdım Habertürk ye yazısı var hatta.oradan da bakabilirsiniz.😉
Kumral60 Cok güldüm valla😂😂 bende kullaniyorum canim bende kilo yapmadi aksine 2 kilom gitti. Ama alali baya iyi hissediyorum kendimi.
Usui Kızlar ben araştırma yaptım . 2013te dava açılmış içinde domuz jelatini olduğu için ve daha sonra içeriği değiştirilip sığır jelatini konarak üretime devam etmişler . Doktordan teyit aldım günahı başlarına yalansada.😊😀
Totuu Nagos vallah ben kullaniyorum ama ne ishtah artimi ne de kilo artishi hiss etmedim.kabizlik falan da yok.bence bunlarin hic biri kabizlikla alakali durum degil,hepsi bizim beslenmemizle alakali
Kumral60 Nagos ayniyiz canim bende 16 haftaligim 2 kilo eksi ile devam ediyorum. Gece cok hamur turune girme protein agirlikli beslen ideal sekilde alirsin kilo.