ikimelekannesii22 12 haftalıktan bu zamana kadar yani 35+5 e kadar hep sol tarafa yattım. Hamile yastığı kullandım ve tam sola yatamadığın zamanlarda sırtımı destekleyip hafif sola eğimli yattım. Bu sayede de hiç ödemim olmadı şu ana kadar. Doktorlarda sola yatmayı hem bebişlere kan akışı açısından hem de bizim böbreklerimizden su süzülmesinin rahat olması ve ödem olmaması açısından öneriyor. Tam sola yatamasanız da sırtınızı destekleyip eğimli yatabilirsiniz. Çünkü insanın eti ağrıyor aynı tarafa yatınca 😅 sağa da yatabilirsiniz hiçbir sorun olmaz. Ki rahatsız hissedince bebiş zaten sizi de rahat bırakmaz döndürür ilerleyen haftalarda.