aysnrsvs hayırlısı, yine geçicektir o zaman içiniz ferah olsun😇 ilk gebeliğinizde doğumdan dhaa sonra tekrar şeker yüklemesi mi yapıldı, geçtiğini nasıl anladınız peki? Bildigiğim kadarıyla dogumdan sonra hastaneden cıkmadan kan tahlıllerinde bakıyorlar aclık tokluga tam emin değilim ama