Zub34 Merhaba canım
Ben normal doğumu başarırsın önemli olan sancıya dayanmak mış bebeğin çıkması 2 dk buluyor Muş
Bebeğini kucağına alınca o sancılar rüya mış gibi geliyor yada ben öyle hissettim hatta son 3,4 saat çektiğim sancıyı hatırlamıyorum
Sancınızı yatarak çekmeyin bence kızlar topun üstünde zıplayın , pilates top üzerinde hareket ederek sıcak duş alın , bol bol yürüyün , sancı geldiğinde kocanıza ovdurun sürekli bunları hastanede yapabilirsiniz ben öyle yaptım
Ve mutlu son bebeğime kavuştum ayaklandım bebeğim kucağımda oda ya gittim Rabbime bin şükürler olsun 🙏🏻 Darısı size inşallah doğru zamanda ve saatinde sağlıklı bir şekilde 🤲🏻