Zub34 😂 bir insanın kendine yapabileceği en büyük kötülük ne dersen bu derim 😂😂 ben hiç izlemedim ama görümcem izlemiş. Gelmiş bana çok kötü şeyler gördüm dedi, anlatma dedim. 2 dakikada bir ama çok kötü anlatayım mı yaptı yersiz yersiz dönüp tersledim en son anlatma diye de sustu 😂 değil ki izlemek anlattırmıyorum bile 🤷🏻♀️