Cerennnn5858 Asil_hatun bu sabah yaptın tek çizgi gene canım. Pek ümidim kalmadı sanki adet olcak gibi agrım var akıntım cogaldı:(
Slakiprtci Aselyusra canım stres falan dedi sonra adet söktürücü verecekti vermedi 1 hafta sonra olmazsan gel yine kan ver dedi
cemreee__ Gulcingezer canım daha 7 gün varmış bekle allah büyüktür adetin geçsin inşallah tekrar bakarsın ümidini kaybetme
cemreee__ Gulcingezer allahtan ümit kesilmez kuzum rabbim inşallah sevindirici haber almayı nasip etsin dualarımdasın ❤️
Gulcingezer Deletedmom_85 bize de haber ver belirtilerini durumunu :) benimde bgun kasik agrim ve akintim var bilmiyorm vala keatiremiyorm 2 gun once test yaptm negatifti
Gulcingezer Deletedmom_85 regl’ye 4 gun var ne olucak bakcaz bisey kalmadi aslinda az kalmis hayirlisi bakalm ama umudum yok bu ay
Deletedmom_85 Gulcingezer az kalmış evet benim de 8 gün varmış haberim bile Yok 😁 bakmadım takip etmedim hiç Bu ay Hayırlısı olsun inşallah doğru zamanı vakti var elbet