aycabelgin0 Asil_hatun gerçekten mi benim 2 hafta önce 0.145 çıktı bende hamile değilim diye üstüne düşmedim kan veresim geldi ama adetime var daha 😑
aynuree Slakiprtci Slakiprtci eğer adetin düzenliyor bidaha verirsin kan. Çünkü benm de ilk kan vermem de 0 çıktı 1 hafta sonra tekrar verdim beta yüksek
Slakiprtci aynuree sen adetin geçince mi kan vermiştin negatif çıkmıştı çünkü benım 10 gün geçti negatif çıktı 1 hafta daha beklicem adet olmazsam canım
Asil_hatun Cerennnn5858 zannetmiyorum ya test bozuk olunca dağınık çıkar bence 2 gün sonra tekrar yap
Gulcingezer Slakiprtci regl’ye 7 gun var ama ne belirti var ne bisey o yuzden demekki olmadi saglik olsun ne diyim
aynuree Slakiprtci bende 10 gün geçmişti adetim kan verdim beta 0. Ama 1 hafta daha bekledim hala adet olmaynca tekrar verdim kan beta yükselmiş pozitif. Bekle bakalm biraz daha 1 hafta sonra tekrar yaptır adet olmazsan mevsimler gecikmelerde oluyo bazen
Aselyusra Slakiprtci 10 gün geçti hala mı negatif? Peki neden böyle oluyormuş ki durduk yere adet mi gecikir
cemreee__ Gulcingezer canım daha 7 gün varmış bekle allah büyüktür adetin geçsin inşallah tekrar bakarsın ümidini kaybetme
Slakiprtci Aselyusra canım stres falan dedi sonra adet söktürücü verecekti vermedi 1 hafta sonra olmazsan gel yine kan ver dedi