ggkca Seda35 bana doktor kese için betanin 4500 üzerinde olması gerektiğini söylemişti, 6. Hafta görmüştüm ben keseyi, İnşallah keseden sonra sağlıkla kucağınıza alacağınız günleride görürsünüz ❤️
TazeAnne06 Seda35 tabiki lütfen böyle şeyleri takma kafana gereksiz oluyomuş ne gelirse Rabbimden en güzeli gelir dualarını eksik etme❤️