Seda35 Kızlar 21 martta adet olmam gerekiyordu bugun kan verdim sonuç 1274 çıktı kese gözükür mü bu değer iyi mi ?
Cananyildiz ebrue görünür canım ben 4+5te keseyi gördüm 6. Haftada yolk kesesi oluşmuştu doktor bebek yolunu yapmış geliyor dedi 7+1 de bebegi gördük ve kalp atışını duyduk
Seda35 TazeAnne06 Dış gebelik durumu nasıl fark edilir acaba ben 6. Haftaya randevu aldım insallah sıkıntı çıkmaz
TazeAnne06 Seda35 bildiğim kadarıyla kese görünür bebek görünmez kalp atışı duyulmaz bunun gibi durumlar sanırım
TazeAnne06 Seda35 tabiki lütfen böyle şeyleri takma kafana gereksiz oluyomuş ne gelirse Rabbimden en güzeli gelir dualarını eksik etme❤️