Villanelle kazanılmış hak diye bir şey yok izin verilirse herkese verilir verilmeyecekse kimseye verilmez cocugu dogmayanlar da paşa paşa çağrılır kusura bakma ha izin rapor alırsın ona kimse karışamaz ama sen seni cagirirlarsa banane ben önceden izne ciktim kazanılmış hakkim gelmiyorum diyemezsin ne yazikki bunu idrak edin artik