Gamzeyasarr yaa bu kadar yazmışsınız Allah razı olsun, bı an çok korkttum ama inşallah herşeyin çaresi var benim iyi kötü olmam umrumda degil ama bebekten çok korkuyorum, bu saatten sonra çok dikkat etmem lazım p.tesi kesinlikle 100 Gr lık yapacağım beni nereye yönlendirirlerse gideceğim inşallah çok güzel bi şekilde atlatırım, atlatırız Allah’ın izniyle, kalbim içim bı tuhaf oldu bebeğe zarar gelsin istemiyorum, gerçi duzenli beslendigimi sanıyordum ama tatlıyı da yiyordum şimdi hıc yemiyecegim 🤲🏻 çok sağolun çok teşekkür ederim yaa çok mutlu oldum mesajınızla 🤲🏻🤲🏻🌹🌹🌹🌹