22lavantam Selam arkadaşlar, hamilelikte kendiniz için hangi marka sütü alıp tüketiyorsunuz ? Üzerinde ne yazması gerekiyor ? yardımcı olur musunuz lütfen
22lavantam Bebiscann pastorize vs deniliyo ya hani, üzerinde bişey yazmıyo çoğu sütün nasıl anlicam peki?
Dilan27 22lavantam laktozsuz olanından içiyorum ben sindirimi daha kolay diğerlerini içince gaz yapıyor midem ağırıyor
22lavantam Bebiscann ben de bilemedim de bi sorayım bilen mutlaka çıkar dedim :) ilk başlarda içemiyodum yeni yeni kahvaltılıkla felan yiyebiliyorum
Msl22 Elif0611 Ay valla ya süt bile icemez haldeyiz birinij bu zamlara dur demesi gerekmezmi artık vallahi kaşar bile zor yiyorum eşimin maaşına kadar yetsin diye bebek icin yiyorum peynir falan sevip yemedigim icin sut kasar bunlari yemeye çalışıyorum ama elde imkan olmadıktan sonra 😏
umayben 22lavantam ben a101′in pastörize sütünden başka süt içmiyorum 1 veya 2 lira falan pahalı diğer sütlerden sanırım
MeyraRana 22lavantam marka benim için farketmiyorda yarım yağlı alıp içiyorum yoğurdun bile yarım yağlı sını tüketmek ii hastanelerde öyle veriyor.
baby22_ Merveofs hamilelikte açık süt yasak. Mutlaka pastörize olmalı. Ama ev yoğurdu yemek isterseniz, pastörize günlük şişe süt alıp evde kendiniz mayalayıp tüketebilirsiniz.
Elif0611 Msl22 valla öyle bacım içim pınar köy sütü filan yazmışlar ama biz bunu bulduğumuza şükrediyoruz cidden herşey çok pahalı hadi yanına kuruyemiş filan alalım dedik ceviz kayısı incir filan 1 er avuç bile değil 100 lira tuttu 🤦🏻♀️
Msl22 Elif0611 Evet doktorlar bunu yiyin deniliyor soyleniyor ama olmadıktan sonra sağlıklı olsunlar da yiyebildigimiz kadar 🤗
Merveofs baby22_ fazlaca kaynayınca bir sıkıntı yaşanmıyor yani ben sürekli açık içiyorum şükür hiçbir sorun yok