guly1 esmerrmm şu an trendyolda var 5bine ben geçen sene Eylül ayı gibi almıştım 3bin küsürdü sanırım çok hatırlamıyorum 😍
esmerrmm tugbaacng ben bu samsun a lardan cikmak istiyom ya a10 kullandim simdide a 30 kullaniyorum ama allah var guzel telefonlar 😄
tugbaacng esmerrmm ben samsung s6dan sonra bırakmıştım, huawei honor play kullandım çok memnundum ondan, ama ekranım kırılınca tekrar samsung aldım. S6da şarj ve ısınma problemi yaşıyordum ama bundan çok memnunum maşallah 😄
simaygulee esmerrmm iphone dan şaşmamak lazım.ben 13 pro kullanıyorum ama öncesinde 11im vardı ondan da çok memnundum.söylediğin tüm konular için ideal olabilir
esmerrmm Bebiscann valla aklima hic 8 9 pro gelmemişti ya suan icim bi yumsadi eşimi ariyamda baksin saol 😅😘
esmerrmm Guncem annémde oppo kullaniyor ama yanlis hatirlamiyorsam ekrani kendi kendine acip kapamiyormus onun haricinde bi sknti duymadim
Elisa058 esmerrmm apple 12 pro max kullanıyorum 90 fbs olduğu için asla donma kasma yapmıyor tavsiye ederim 😌
Elisa058 esmerrmm pro max lütfen 😅😅 şimdiden alacagın telefon hayırlı ugurlu olsun gülerek kullan menmun kalırsın umarım o kadar para veriliyor 😌
Azizinannesi2 esmerrmm oda güzel değişen yok sadece işlemcisi değişiyor ve arayüzü değişiyor o da güzel
Yesim esmerrmm kesinlikle Redmi note 9 ve üstleri hem kamerası efsane hem donma kasma problemi yok 1 yıldır sıkıntısız kullanıyorum aşığım telime
Beyzan738 esmerrmm Samsung alma da ne alırsan al Samsungn ömrü 3 4 yıl sonra kendiliğinden ekran gdyor donuyor vs .. Xiaomi, redmi bunları tavsye ederm çok güzeller.
esmerrmm Beyzan738 ben samsung a10 3 yila yakin kullandim evet biraz yeninyeni donmaya baslamisti redmi alicam insallah
alcang esmerrmm bence xiaomi markasının telefonları baya başarılı. Benim telefonumu çocuklar kırdığı zaman note 8 kullandım. Kamerası güzel. Kasma yok. 9 proları falan daha güzel. Bütçenize göre bence xiaomi bi telefon alın🌸