Yurt dışından gelen telefonlarda orijinal ama kaçak olarak Türkiye’ye getirdikleri için bı sure sonra imail atılması gerekiyor bende redmi not pro 8 kullanıyorum orjinal kaçak 😁 telefonu aldıktan 2 ay sonra msj geldi bende eski telefonumu alıp gittim eski telefonun imailini kaçak telefona attırdım iki yıldır da kullanıyorum hiçbir sorun sıkıntı yaşamadım