Nur1098 uzumcekirdegi ada çayının faydasını doktorunuz mu söyledi yoksa kulaktan duyma bir bilgimi bende içeceğim ama bitki çayı yasak demişti doktorum hamileliğin başında şun da tedirgin oluyorum
uzumcekirdegi Nur1098 doktorum söylemedi. Kulaktan duyma diyelim. Ada çayı hamileliğin başında düşük tehlikesinden dolayı önerilmiyor. Sanırım açılmayı tetikliyormuş ondan dolayı. Birçok hamile sürecin sonunda içiyor
SerraveAnnesii CerenArslan1 Aynen öyle canım hakkımızda hayırlısı olsun hep dualarımdasınız ❤️🙏🏻 Sağlıkla kavuşursun inşallah
CerenArslan1 SerraveAnnesii Amin inşallah canım bende acilden geliyorum cumaya kadar bekleyelim dedi gene bakalım 😊hayırlısı neyse o olsun
SerraveAnnesii defneveannesiii Katılmadığım totem kalmamıştı 😁 Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah sağlıkla kavuşursunuz ❤️