SerraveAnnesii Normal doğumla başlayıp sezaryenle biten bir doğum oldu 🥲 hakkımızda hayırlısı buymuş çok güzel bir duygu her şeye değer ❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kolay doğumlarınız olur 🙏🏻 Doğum hikayemi en kısa zamanda yazacağım inşallah 🙏🏻🌸
Yigitinannesiyim SerraveAnnesii Ayy hayırlı olsun çok sabretmişsiniz bizim 37 haftalık alınacak zorunlu olarak sizin kadar dursaydı başıma huni falan takardım ben artık 😁
Fundabshn SerraveAnnesii 40+4 normalle gittik sezeryanla çıktım bende canım rabbim analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat olsun inşallah 🤲🏻💐😊
Yigitinannesiyim SerraveAnnesii 34 haftalığım 7. Haftamdan beri insülin kullanıyorum şekerden dolayı anne karnında çok bekletmiyor doktorum 37+1de prematüre riski kalkınca direk alıcak şeker hastaları 40. Haftaya kadar beklerse anne karnında bebek ölümleri olabilirmiş
SerraveAnnesii Fundabshn Amin canım inşallah her şeyde vardır bir hayır bebişler iyi olsun gerisi önemli değil 😘
CerenArslan1 SerraveAnnesii hayırlı olsun Rabbım sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin suni alcaktınız öyle mi oldu bende bugün gircem doğuma 🥰
SerraveAnnesii CerenArslan1 Evet alttan ilaç verip rahmi yumuşatmaya başladılar 10 da verdiler ilacı 1 de tam açılmam vardı. Çok hızlı ilerledi doktorum baya şaşırdı. Ama ben Meryem ana otunun mucizesi olduğuna inanıyorum. Doktorum doğum gece yarısına kadar sürebilir ertesi güne uzayabilir demişti. Açılmam çok hızlı ilerledi ama malesef doğum esnasında bir sıkıntı oldu bebeğin kalp atışları yavaşladığı için acil sezaryene alındım
CerenArslan1 SerraveAnnesii hayırlısı böyleymiş demekki canım önemli olan sen ve bebeğinin sağlığı bende bugün 8 de gidicem bakalım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun diyorum yani herkesin hakkında hayırlısı önemli olan sağlıklar yani bize de dua et 🤲🌸
uzumcekirdegi Ya sen de doğurdun. Rabbim hayırlı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin inşallah. Gittikçe azalıyoruz ben de doğurmak istiyoruuuuuum 😍
Hilalalala SerraveAnnesii 40+4 te ben de doğurdum aynı kaderi paylaşıyoruz duygucum aynı şekilde normal doğum başlayıp sezeryanla sonlanan bir hikayem var ama ben de defne kızım da çok sağlıklıyız maşallah bu duygu herşeye değermiş seninle aynı gün doğum yapacağım içime doğuyordu zaten Allah bebeğini sağlık sıhhat versin umarım ikimiz de tez zamanda toparlanırız 🥰❤️❤️❤️
SerraveAnnesii CerenArslan1 Aynen öyle canım hakkımızda hayırlısı olsun hep dualarımdasınız ❤️🙏🏻 Sağlıkla kavuşursun inşallah
uzumcekirdegi Poyrazinannesi01 bugün yapmadığım kalmadı sabahtan beri oturmadım ama tık yok 😂 Temizlik hem de dip köşe ada çayı squat ama tık yok 😂
Nur1098 uzumcekirdegi ada çayının faydasını doktorunuz mu söyledi yoksa kulaktan duyma bir bilgimi bende içeceğim ama bitki çayı yasak demişti doktorum hamileliğin başında şun da tedirgin oluyorum
defneveannesiii SerraveAnnesii aa hatırlıyorım sizi totem postlarından. Gözünüz aydın. Geçmiş olsun. Çok sevindşm sizin adınıza ❤️ 40+0 doğuramadım daha 😂😂
SerraveAnnesii defneveannesiii Katılmadığım totem kalmamıştı 😁 Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah sağlıkla kavuşursunuz ❤️