Kızlaar hepinize selamlar sonunda bende doğurdum ve hep kendi hikayemi buraya yazmak istemiştim o gün geldi☺️ Gün boyu dışardaydık gezdik işlerimizi hallettik vs bi regl ağrısı vardı hafiften ama gebelik boyunca hep yaşadığımız şeyler olduğu için hiç önemsemedim allah içimize doğurmuş gibi o gün birde arabaya valizleri puseti falan koyduk acil bişey olursa unutulmasın panik olmayalım diye şaka gibi rabbim herşeyi nasıl güzel ilerletiyo anlatamam sonra akşam eve geldik ben gece duşumu aldım bi güzel sonra uyudum bu arada 11.03.2022 38+2deyim. Uyurken sabah 5te suyum patladı ve ben direk suyum geldi diye uyandım eşimde o anı bekliyormuş gibi yataktan fırladı bian😂 o zamana kadar asla sancım falan yoktu sadece bi garip ilk defa olan bi yanma biraz fazlaca batma vardı vajinamda sebebi buymuş neyse sonra hemen giyindik doktorumuzu aradık hastaneye geçiyoruz anam yolda bir sancı vuruyo 2 dk da bir ben şok geçiriyorum resmen geldik ebe baktı 5 cm dedi ben ikinci şok😂 hemen üzerimi değiştirdik 10 dk sonra geldi 6-7 cm dedi 15 dk sonra geldi 8-9 cm dedi bir kaç odada ıkındırttılar doğumhaneye geçtik tam açıma oldu doktorum geldi üzerimi değiştirmeye zaman varmı ebe dediki yok hocam adam nası elini yıkayıp eldiven giydiğini bilemedi vee 4 ıkınmada oğlum doğdu şükürler olsun yırtılmam dikişim elbette oldu açılmam çok hızlı olduğu için ve oğlum 3700 gram bir tosuncuktu o sebeptende😅😬 5te suyum geldi 7.10 da oğlum kucağımdaydı tam 2 saat sürdü ve ilk doğumum asla bu şekilde doğuracağımı hayal edemezdim rabbim herkese kolay ve bir avazda doğumlar nasip etsin inşallah 🥰🤲🏻