Gozen Bedrykrdnz şuan 5 günüm var gidip tekrar test vermedim. Ama belirtilerim var sağ sol kasıgım ağrıyor göğsümde sizlama var migdem eksiyor.hayirlisi olsun ne diyeyim
Gozen Kbrmoms_ 9 gün kala belirtilerim var idi erken gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı hemen kan verdim 0.00 çıktı 2 gün bekledim tekrar kan verdim bu sefer 2.00 çıktı iyice kafam karıştı belirtilerim halen var şuan 5 gün var regl ilk günü olmazsam gece gider tekrar test veririm.
Gozen ezgiguzel- ben bugün bayılacak gibiydim baş dönmesi falan yaşadım tekrar test verdim yine 2.0 çıktı tamamen umudumu kaybettim hakkımda hayırlısı olsun regl olurum hersey psikolojik gibi önünüzdeki maçlara bakarız artik
Tubikayra Gozen bu sayının 2 katı artması lazm di ilk hakkında hayırlısı, o gundedemisti burda bir çok kişi daha çok erken sevinmek için diye ,, uvulosyon testleri kullanın
Limonsever Gozen 5 ve üzeri hamilelik sayılır canım bu degerle gebe demek dogru degıl ıkı gün sonra tekrar kan verin