BMelek Gozen kesinlesmeden umitlenmeyin sonrasi cok kotu oluyor bazen adete yakin yukselme olabiliyor 5 ve uzeri hamilelik sayiliyor bir kac gun sonra tekrar verin moral bozmak istemem
gizemsahinuymaz Gozen 5 in üzerinde olmasi gerekiyor değerin. Ben de zamanında 5 bile görmüştüm ama gebe değildim. Hemen ümitlenip uzulmenizi istemem
ezgiguzel- Gozen Ben reglime iki gün kala kan vermiştim 226 çıkmıştı biraz daha bekleyin. İnşallah gönlümüzde ki gibi olur her şey 🤲
Gozen 12siradanbiri ya dayanamadım kan verdim geldim e nabizdan bakayim dedim ciddi misin?? Ağlıyorum şuan🥰🥰mutluluktan
HEY03D Gozen 6 gün kala 2.9 çıkmıştı. İki gün kala 78 ile öğrendim. Hakkınızda hayırlısı olsun hevesinizi kırmak istemem ama bence biraz daha bekleyin sevinmek için. 😌 güzel haberler verin inşallah ♥️
Gozen BMelek ben erken gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı ona güvenerek kan testi yaptım hayırlısını versin
Bilgekpn Daha çok erken ama evet 05 üstü gebelik sayılıyor 2 gün de 1 kanına baktır 2 kat üstü değeri olması lazım 😃 hadi inşallah sağlıklı bebeğin olur 🤲🏻
Gozen HEY03D valla gitmek istemiyorum acile bayan doktor suratıma bile bakmadi gebeliğin öğrenmenin aciletimi var dedi bana bu değer bile bana yeter bence günüm geçsin tekrar yaptirrim artık
Tubikayra 5.0 üzeri hamillek sayılıyor 2. Değer hamilelik için normal mi bilemedim ama ümide kapılıp üzülmeyin sakjn, 2 gün sıra tekrar verin test kağıdında seviye artışı işareti varmj birde
Gozen Tubikayra bu değer bana yeter çünkü çok fazla belirtilerim var kasık batması baş dönmesi uykudan gözümü açamıyorum
Uykucu11 Gozen İlk hamileligimde kan verdiğimde 0.300 çıkmıştı bana da gebelik yok dediler ama ümitliydim aradan bir hafta geçtikten sonra tekrar verdim ve değerim yükselmişti Hayırlı olsun canım rabbim sağ salim kucağına almayı da nasıp etsin inşallah 🤲🥰
Bedrykrdnz Gozen hamilesiniz benimde öyle çıkmıştı doktor demisti yok bebek adetim gecikti tesr yaptim hamile ciktim
Gozen Bedrykrdnz şuan 5 günüm var gidip tekrar test vermedim. Ama belirtilerim var sağ sol kasıgım ağrıyor göğsümde sizlama var migdem eksiyor.hayirlisi olsun ne diyeyim
Gozen Kbrmoms_ 9 gün kala belirtilerim var idi erken gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı hemen kan verdim 0.00 çıktı 2 gün bekledim tekrar kan verdim bu sefer 2.00 çıktı iyice kafam karıştı belirtilerim halen var şuan 5 gün var regl ilk günü olmazsam gece gider tekrar test veririm.